Contact met onze klantenservice
Heb je een vraag? Meestal tref je het antwoord op deze pagina.
Staat je vraag er niet bij? Neem dan gerust contact op met ons klantenservice team
via onze contactformulier of telefonisch op 085 – 800 68 00.
Veelgestelde vragen
Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?
Je bestelling wordt via Packs uitgeleverd, hierdoor is er op voorhand geen levertijd bekend. Je ontvangt een track & trace code om je bestelling te volgen.
Hoe kan ik betalen?
- iDEAL: alle Nederlandse banken
- Creditcard: MasterCard, VISA en Amex
Hoe plaats ik een bestelling?
Stap 1: Kies een cadeau uit ons prachtige assortiment en voeg eventueel een persoonlijke kaartje toe.
Stap 2: Voeg nog meer producten toe aan de winkelmand of klik in de winkelmand op ‘afrekenen’.
Stap 3: Ga door naar afrekenen voor de bezorgdatum en het (aflever)adres.
Stap 4: Kies een betaalmethode, na betaling ontvangt u een orderbevestiging en zodra het pakket klaar is om te verzenden ontvangt u een Track & Trace.
Bestellen
Hoe plaats ik een bestelling?
Stap 1: Kies een cadeau uit ons prachtige assortiment en voeg eventueel een persoonlijke kaartje toe.
Stap 2: Voeg nog meer producten toe aan de winkelmand of klik in de winkelmand op ‘afrekenen’.
Stap 3: Ga door naar afrekenen voor de bezorgdatum en het (aflever)adres.
Stap 4: Kies een betaalmethode, na betaling ontvangt u een orderbevestiging en zodra het pakket klaar is om te verzenden ontvangt u een Track & Trace.
Blijf ik anoniem?
Ja. De ontvanger krijgt alleen de tekst te zien die jij op het kaartje zet. Niet jouw naam en adresgegevens. Jouw persoonlijke gegevens worden nooit aan derden doorgegeven, ook niet aan de ontvanger.
Krijg ik een bevestiging?
Ja. Zodra je jouw bestelling hebt verzonden, krijg je direct een automatische emailbevestiging van ons. Hierin kun je de bestelling nakijken.
Kan ik een uiterlijke levertijd opgeven?
Nee, helaas niet. Je bestelling wordt via Packs uitgeleverd, hierdoor is er op voorhand geen levertijd bekend. Je ontvangt een track & trace code om je bestelling te volgen.
Bezorgen
Hoe laat wordt mijn bestelling bezorgd?
Je bestelling wordt via een koerier uitgeleverd, hierdoor is er op voorhand geen levertijd bekend. Je ontvangt een track & trace code om je bestelling te volgen.
Wat als de ontvanger niet thuis is?
Indien de ontvanger niet thuis is bij aflevering, zijn er een aantal mogelijkheden die de koerier kan ondernemen: De koerier neemt het pakket mee terug en zal de eerstvolgende bezorgdag een nieuwe bezorgpoging ondernemen. De koerier geeft het pakket af bij één van de naastgelegen buren. De koerier geeft het pakket af bij het dichtstbijzijnde afhaalpunt. Hier kan het pakket de eerstvolgende werkdag worden afgehaald door de ontvanger.
Wat zijn de bezorgkosten?
De bezorgkosten voor heel Nederland zijn € 5,95.
Waar zie ik de bezorgstatus?
Via de track & trace link kun je jouw bestelling volgen.
Bezorgen jullie in het buitenland?
Op dit moment leveren wij alleen in Nederland en België.
Welke dagen bezorgen jullie?
We bezorgen 6 dagen per week, van maandag t/m zaterdag.
Kan ik bezorgen in een ziekenhuis, hotel of camping?
Ja, dat kan. Het is wel belangrijk om zoveel mogelijk informatie, zoals afdeling, kamernummer, (meisjes)naam, standplaats etc. op te geven. Ook een mobiel telefoonnummer van de ontvanger kan soms handig zijn om de bestelling op de juiste plaats te krijgen.
Wijzigen
Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Je bestelling wijzigen is geen probleem, mits je bestelling nog niet in behandeling is genomen. Neem daarom zo snel mogelijk contact op met de klantenservice.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Je bestelling annuleren is geen probleem, mits je bestelling nog niet in behandeling is genomen. Neem daarom zo snel mogelijk contact op met de klantenservice.
Betalen
Hoe kan ik betalen?
iDEAL: alle Nederlandse banken
Creditcard: MasterCard, VISA en Amex
Kan ik veilig betalen?
Als je een bestelling gaat afrekenen vindt dit altijd in een beveiligde omgeving plaats via onze betaalprovider. Je kunt dus met een gerust hart veilig afrekenen.
Zakelijk
Wat zijn de voordelen van een zakelijk account?
Supersnel in enkele klikken een bestelling plaatsen Meerdere gebruikers Eén verzamelfactuur van al je bestellingen Geen minimale bestelaantallen!
Hoe bestel ik zakelijk?
Tijdens het afrekenen kun je kiezen voor zakelijk afrekenen.
Ik wil een groot aantal bestellen, hoe vraag ik een offerte aan?
Gebruik hiervoor ons offerte formulier.
Service en garantie
Hoe werkt jullie garantie?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Dit houdt in dat wij als verkoper instaan voor de kwaliteit voor onze producten. Producten moeten namelijk beantwoorden aan de redelijke verwachting die u hiervan als klant mag hebben.
Hoe dien ik een klacht in?
Dagelijks verwerken wij met uiterste zorg duizenden bestellingen. Desondanks gaat er ook bij ons wel eens iets mis. Is er iets mis gegaan met jouw bestelling? Wat ontzettend vervelend, we lossen het graag met je op! Indien je een klacht hebt over onze producten of onze service, dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier, per telefoon of per e-mail via klantenservice@ballongifts.nl. Je krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van jouw klacht een inhoudelijke reactie. Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van jouw klacht dan kun je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel.
Privacy en overig
Hoe gaan jullie om met mijn gegevens?
Wij bewaren en gebruiken uitsluitend de persoonsgegevens die rechtstreeks door jou worden opgegeven, in het kader van de door jou gevraagde dienst, of waarvan bij opgave duidelijk is dat ze aan ons worden verstrekt om te verwerken. Lees alles over jouw privacy in onze Privacyverklaring.
Wat zijn jullie bedrijfsgegevens?
Ballongifts.nl
Nieuwe Langeweg 123
3194 DC Hoogvliet
Kan ik mijn gegevens inzien of laten verwijderen?
Voor vragen over ons privacybeleid of vragen omtrent inzage en wijzigingen in (of verwijdering van) jouw persoonsgegevens kun je ten allen tijden contact met ons opnemen via onderstaande gegevens. Mail hiervoor naar privacy@topgeschenken.nl. Bekijk ook onze privacyverklaring.
Contact opnemen
Contactformulier
Telefonisch contact
Onze klantenservice is dagelijks bereikbaar van 09:00 tot 21:00 uur
Telefoonnummer: 085 – 800 68 00